Language: Svenska sv
  
(0) Summa: 0.00KR
Din kundvagn är tom

Reklamation/Retur

Hos AUXBEAM är det enkelt att returnera! Vi strävar efter att erbjuda den bästa shoppingupplevelsen, inklusive snabba och enkla returneringar. Vänligen kontakta Kundservice för att behandla din returnering.

Behöver jag skicka produkterna hela vägen till Kina?

Kunder i USA och Australien kan returnera sina produkter till respektive amerikanska och australiensiska varuhus. Kunder från andra länder kommer att behöva skicka sina produkter till vårt varuhus i Kina.

Produkterna är bra, men jag har ångrat mig

Produkter utan kvalitetsrelaterade problem kan returneras eller bytas inom 14 dagar efter att du tagit emot din beställning, och du kommer att ansvara för alla fraktkostnader. För detaljer angående returpolicyn, vänligen kontakta vår Kundservice.

Produkter med kvalitetsproblem

Vi garanterar att alla våra produkter är helt nya och av hög kvalitet. Om du finner en defekt, vänligen kontakta vår Kundservice så kan vi erbjuda dig ett byte. Vi kommer att ansvara för alla fraktkostnader.

Garantivillkor

Produkterna måste returneras till Auxbeam för inspektion. När vi bestämmer att den har ett fabrikationsfel i material, elektronik och utförande, kommer vi att reparera eller byta ut den gratis. Samtidigt kommer vi att bekräfta om produkten uppfyller kraven för att repareras eller bytas ut under vårt 1-års garanti. Dessutom har vi 30 dagars pengarna tillbaka-garanti för vissa kunder som vill ha återbetalning.

Vi ger garanti för våra produkter under en period på upp till ett år. Inom den period som omfattas av garantin, kommer vi att reparera eller byta ut Auxbeam produkt som har upphört att fungera korrekt. Vid utgången av deras respektive garantiperioder, kommer alla Auxbeam produkter får fortsatt stöd genom vår begränsad livstidsgaranti. Den begränsade livstidsgaranti täcker kostnader och underhållsarbets med undantag av tillbehör eller reservdelar.

När kan jag få mina pengar tillbaka?

Efter att ha skickat produkter tillbaka till oss, ska kunden skicka spårnings antalet att produkter, och vi kommer att återbetala pengarna.

Vänligen notera att varor som byts måste vara i originalförpackning och originalskick, se till så att du inkluderar allt material, manualer, instruktioner, etc.

Fyll i formuläret nedan för att begära RMA nummer.

Orderinformation
Produktinformation & Anledning till reklamation/retur